FORMULASI TERKINI - RAHSIA Bagaimana Teh Herba Kajian Penyelidikan Ini Membantu Menambahbaik Sistem Perkumbuhan Badan Secara Semulajadi

Formulasi kajian R&D selama 7 tahun ini mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (MAL16120041TC). Kajian penyelidikan telah melalui ujian makmal di Universiti tempatan dan juga KKM.

Satu-satunya teh herba yang diformulasikan dari herba-herba tempatan.  Hasil kajian sekumpulan penyelidik yang diketuai oleh Pakar Toksin & Pemakanan Malaysia, Dato' Prof. Dr. Norazlanshah Razali. Penemuan dos yang terkandung dalam Triple-T mampu mengembalikan kecergasan badan melalui penyahtoksin & penyucian organ dalaman secara menyeluruh

(DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

(DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

(DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

(DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

R&D Selama 7 Tahun Penyelidikan

Kajian herba Triple-t telah dijalankan oleh pakar toksin & pemakanan Malaysia, menghasilkan formulasi dos yang terbaik untuk membantu mengeluarkan toksin sehingga darah boleh bergerak dengan lancar. Jadi, tidak perlu berteka-teki keberkesanan kerana ia sudah di uji dengan lengkap di makmal

Kajian pembentangan penyelidikan Triple-t ByDrazlan

Melepasi Ujian Makmal Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)

Pihak Kementerian Kesihatan Malaysia telah menjalani beberapa ujian makmal bagi mengesahkan bahawa Triple-T adalah 100% herba (No KKM: MAL16120041TC). Hampir 2 tahun ujian dijalankan & mendapati teh herba Triple-t selamat diminum. 

Surat keputusan penyaringan produk semulajadi dari KKM

Surat kelulusan pendaftaran produk KKM, MAL16120041TC

Screenshot No.KKM Triple-t di laman web bahagian farmasi KKM.

Sokongan Dari Agensi-agensi Kerajaan Malaysia

Penyelidikan herba Triple-t ini mendapat sokongan geran penyelidikan dari pihak kerajaan. Hampir nilai jutaan Ringgit Malaysia, Kerajaan Malaysia telah memperuntukan kepada kumpulan penyelidikan Triple-t.

Keratan akhbar Harian Metro (14 April 2015)

Keratan akhbar Melaka Hari Ini (7 Ogos 2017)

Sudah Lebih Dari 537,985 Unit Terjual !

Memang di luar jangkaan, mulanya ramai yang tak percaya, skeptikal. Tapi sekarang selepas dah cuba, badan rasa ringan, rasa bertenaga, tak letih, kaki dah tak bengkak macam dulu, ramai yang repeat order 2 kotak, 4 kotak & ada yang repeat 8 kotak takut stok habis.

(DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

(DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

(DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

(DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

(DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

Liputan Khas Segmen Assalamualaikum Di TV Al-Hijrah

SIARAN 14 APRIL 2017 - Dihoskan oleh Azhar Hilmi Dan Wasiril Aswad. 

"Daripada dulu tulisan merah dan sekarang ni dah jd biru*" - Dato' Mashitah, Masa ke 5 minit 24 saat 

"Kalau saya, produk-produk yg mmg bagus & berkualiti, mmg saya sgt2 sarankan sbb apa, saya mmg penggemar brg2 yg berkualiti lg2 buatan Malaysia" - Wasiat Asmad, Masa ke 9 minit 47 saat

(*DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

SIARAN 19 APRIL 2017 - Dihoskan oleh Irma Hismie Dan Amie Sofia.

"Triple-T ni mengandungi antioksidan melebihi drpd 90% & ianya herba 100% semulajadi drpd tempatan. Berupaya utk menghasilkan sel2 yg lebih sihat terutamanya sel terlibat sistem perkumbuhan tubuh kita telah dikaji melebihi 7 tahun sebelum di komersialkan" - Dato' Prof. Dr. Azlan, Masa ke 1 minit 41 saat.

"Apa yg saya lakukan ni sebenarnya menyahut seruan pihak kerajaan utk mengetengahkan 10 herba yg telah disenaraikan herba negara & Triple-T mengandungi 2 drpd herba yg disenaraikan" - Dato' Prof. Dr. Azlan, Masa ke 3 minit 35 saat.

(*DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

SIARAN 9 MEI 2017 - Dihoskan oleh Farah Fauzan Dan Fara Hanim.

" Saya dpt feedback, bila diaorg bangun pagi jd letih, wpun tidur cukup tapi tetap letih jd saranan saya mudah shj, amalkan Triple-T sbb kebanyakan yg letih ni biasanya byk bahan buangan yg perlu disingkirkan*" - Dato' Mashita, Masa ke 1 minit 35 saat.

" Saya menjalankan penyelidikan bersama pakar2 penyelidik yg lain drpd universiti2 tempatan & agensi2 penyelidikan yg ada di Malaysia, ianya 100% herba semulajadi tanpa bahan kimia" - Dato' Prof. Dr. Azlan, Masa ke 2 minit 45 saat.

" Nak hasilkan kajian ni mengambil masa yg lama jadi apa salahnya mencuba sekurang2nya sekali pun sekotak seumur hidup pun cubalah, ikhtiar" - Dato' Prof. Dr. Azlan, Masa ke 10 minit 3 saat.

(*DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

Liputan Khas Segmen Nasi Lemak Kopi-O Di TV9

SIARAN 5 MEI 2017 - Dihoskan oleh Muhammad Arief Che Soh. 

" Minuman kesihatan untuk mereka2 yg mendambakan tubuh badan yg lebih sihat dan cergas*" - Dato' Mashita, Masa ke 1 minit 10 saat.

" Triple-T telah melalui kajian keselamatan dan ketoksidan di mana ianya terbukti selamat untuk semua golongan sebenarnya, tp saya lebih sarankan mereka yg lebih 25 tahun kerana biasanya 25 tahun ke atas ni dah mula2 sakit badan terutamanya 3 serangkai*" - Dato' Prof. Dr. Azlan, Masa ke 2 minit 40 saat.

(*DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

SIARAN 20 MEI 2017 - Dihoskan oleh Nabihah Rosdi. 

" Saya bekerja kadang tak ikut waktu, wpun malam saya tidur tp kita punya otang masih berfikir jd bangun pagi tu selalu letih. Alhamdulillah lepas amalkan Triple-T saya punya tidur lebih berkualiti dan bangun lebih sihat & segar*" - Dato' Mashita, Masa ke 3 minit 42 saat.

" Yang nak jadi lebih bertenaga, lebih segar, nak menguruskan anak2, nak uruskan kerjaya harian, bolehlah cuba Triple-T" - Nabihah Rosdi, Masa ke 4 minit 10 saat.

(*DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

Liputan Khas Di TV3

BULETIN UTAMA TV3 (13 APRIL 2017) - Status pengilangan GMP. Memberi impak besar dlm pasaran kesihatan.* Mengandungi 100% herba semulajadi. Dibangunkan secara saintifik oleh pakar2 toksin dan pemakanan. Selamat diminum selepas penyelidikan yg tinggi dan tidak mendatangkan toksin dlm badan.*

(*DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

IKLAN DI TV3 & TV9 - Iklan Triple-T di kategorikan sebagai iklan produk tradisional. Ianya telah melepasi penapisan KLIU dari Kementerian Kesihatan Malaysia sblm di siarkan di TV3 & TV9.

(*DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

Kandungan Herba Aktif Dalam Triple-t

DAUN FICUS (Mas Cotek) - Membantu melindungi hati serta menghasilkan sel-sel organ dalaman yang lebih sihat. Ia sangat berkesan dalam mengawal gula dan tekanan darah secara efektif

DAUN STAMINEUS (Misai Kucing) - Membantu mencuci dan mengeluarkan toksin dalam badan serta melawaskan pembuangan air kecil dan mencairkan batu karang.

DAUN TEH HIJAU - Kandungan bahan aktifnya membantu menghalang penukaran karbohidrat kepada gula. Sumber antioksidan terbaik yang meningkatkan metabolisme badan serta mengurangkan stress. Ia juga menstabilkan tekanan darah, menyihatkan jantung, membunuh sel-sel kanser serta mengurangkan paras kolestrol jahat selain membantu dalam penjagaan kesihatan kulit.

Khasiat Triple-T ByDrazlan Di Akhbar Sinar Harian April 2011

(*DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

Keratan Akhbar Harian Metro, Februari 2011

(*DISCLAIMER: Penyembuhan setiap individu adalah berbeza-beza)

TETAPI Triple-t Tidak Sesuai Untuk Tujuan..

[+] NAK TINDAK BALAS SERTA MERTA - Ia bukan produk "magic" yg minum hari ini, esok lusa dh nampak kesan 100%. Tambahan pula ianya dari herba 100%. Jadi ianya mengambil masa & bergantung pada kandungan toksin seseorang. 

[+] NAK SIHAT TAPI TAK JAGA PEMAKANAN - Konsisten minum Triple-t tapi dalam masa yg sama, langgar semua makanan. Tak amalkan pemakanan yg sihat. Suka ambil makanan berminyak, minuman bergas, junk food, fast food dan makanan yg tak sihat. Tidak guna Triple-t buang toksin tetapi dalam masa yg sama sumbat semula toksin yg baru. 

[+] PENYAKIT DAH TERUK TAPI NAK RESULT CEPAT - Bila penyakit dah level 3 ke atas, ini menunjukkan buah pinggang dah mula tidak berfungsi. Jangan andaikan minum Triple-t buah pinggang boleh kembali normal seperti sedia kala.

[+] MALAS NAK MINUM AIR BANYAK  - Manusia perlu kuantiti air yang banyak untuk proses perkumbuhan. Jadi kalau malas minum air, bagaimana boleh Triple-T bantu menyingkirkan toksin sedangkan air tidak cukup untuk proses perkumbuhan. Keperluan air seseorang mengikut berat, 25kg = 1.5 liter air perlu ambil. Jika berat seseorang 50kg, perlu minum sebanyak 3 liter sehari!

Jika Ada Tanda-tanda Awal Di Sarankan Bertindak Sekarang...Bertindak Segera Kerana Ada Potongan Diskaun & Free Gift Yang Berbaloi2 Bernilai Hampir RM115.

Copyright © 2019. www.keajaibanherba.com

This is the bottom slider area. You can edit this text and also insert any element here. This is a good place if you want to put an opt-in form or a scarcity countdown.