Aku Menyusahkan Orang Yang Pakai Baju Putih Itu…

“Aku redha dengan keputusan si dia, berbaju putih.”

Si dia berbaju putih itu mempunyai tugas yang sangat  murni dan sangat diperlukan orang ramai. Dia berperanan menyelamatkan nyawa, demam atau sesiapa yang sakit tak kira tenat atau tidak. Bahkan aku juga termasuk dalam golongan untuk berbaju putih selamatkan. Bukan aku nak susahkan dia tapi aku terpaksa meminta rawatan dari dia.

Sebab aku ni hadapi masalah buah pinggang. Dialisis tu dah macam rutin mingguan aku untuk cuci darah. Setiap minggu mesti jumpa si baju putih. Terima kasih Doktor Anuar tak jemu2 hadap muka aku setiap minggu.

Nak datang ke hospital pun aku rasa bersalah sangat dekat satu2 nya anak perempuan aku, Maria. Bukan apa, aku taknak ganggu kerja Maria untuk hantar aku je. Yelah, Maria ni masih bujang dan bekerja. Takkan asyik nak ambil cuti semata mata nak hantar aku je.

Bila aku kata aku nak naik teksi sahaja, tapi Maria tidak bersetuju dan berdegil nak hantar aku juga. Itulah pengorbanan Maria kepada ayahnya.

Takkan aku nak susahkan Maria sampai bila2? Jadi aku cuba ikhtiar amalkan minum teh herba yang mengandungi 3 bahan aktif seperti daun teh hijau, misai kucing dan mas cotek. Aku tak takut nak minum teh herba sebab ianya tiada bahan kimia dan selamat diminum. Teh yang aku minum tu pun lulus KKM. Nama Teh tu ialah Triple-T.

Itupun Maria yang suruh aku minum teh Triple-T. Kalau apa2 minuman yang diberikan oleh anak sendiri mesti aku akan habiskan sebab aku taknak kecewakan dia. Sedap atau tidak belakang kira.

Setiap hari aku minum Triple-T ni. Pagi, petang, siang dan malam mesti aku minum. Maria kata kena minum konsisten supaya aku cepat sembuh. Tapi betulah apa yang Maria cakap, badan aku dah rasa ringan daripada sebelum ni.

Kemudian bila jumpa dengan Doktor Anuar, dia kata kesihatan buah pinggang aku semakin baik. Sekarang dialisis 2x seminggu je. Dan semakin lama semakin pulih.

Sekarang baru aku dapat kurangkan bebanan Maria. Jimat duit minyak, jimat masa Maria dan paling penting sekali jimat kos rawatan dialisis.

Tak menyesal aku cuba ikhtiar Triple-T ni sebelum lebih melarat masalah buah pinggang aku ni. Kalau tak cuba kita tak tahu. Dan aku berhasrat nak terus konsisten minum Triple-T ni sebagai minuman kesihatan aku.

Dekat sini ada info dan testimoni pelanggan yang kesihatan buah pinggan dia semakin baik  http://casestudy.keajaibanherba.com/b-pinggang

Kalau nak Triple-T ni boleh order atau tanya kat sini: www.wasap.my/60167174083/TripleT

*Kesan produk ini mungkin berbeza antara individu.

azhar Written by:

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *