Aku tahu isteri aku tak selesa bila dekat dengan aku.

“Aku tahu isteri aku tak selesa bila dekat dengan aku.”

Bukan hanya isteri malah kawan-kawan rapat Manaf juga nampak tak selesa bila berdekatan dengan Manaf.

Lagi-lagi isteri yang tidur sebantal sehidup semati.

Nafas Manaf berbau makin kuat. Bau busuk ni datang dari resdung yang Manaf alami.

Hari tu Manaf ada pergi buat rawatan untuk resdung dan keluar cecair pekat dari hidung Manaf. Bau memang busuk gila. Rawatan tu dekat dengan kawasan pedalama. Agak jauh jugaklah

Lepas beberapa hari ok, Rawatan tu cuma buat sekali je sebab jauh dan takde masa. Manaf start tak pantang dan makan macam biasa. Manaf ingat resdung dah ok tapi datang semula. Tu pun isteri yang tegur.

Sekarang dah 2 bulan nafas Manaf tak berbau busuk, muka tak gatal dan pernafasan Manaf makin baik selepas Manaf sapu Herba Tok Aki dalam rongga hidung.

Mulanya Manaf hanya ikhtiar guna Herba Tok Aki ni sahaja sebab rawatan guna asap tu hanya sementara sahaja.

Selepas cuba, ternyata berkesan!

Sapu Herba Tok Aki ni sehari 2 kali sapu. Pagi sekali malam sekali. Hanya sekali penggunaan je dah nampak kesan. Ambil serbuk Herba Tok Aki dengan jari kelingking lalu sapu ke dalam rongga hidung kiri dan kanan.

Tunggu 3-5 minit sambil tundukkan kepala anda dan urut perlahan pangkal hidung anda sehingga keluar lendir. Masa  keluar lendir tu sama macam rawatan aku buat sebelum ni . Tapi kali ni aku buat sendiri kat rumah

Sebotol herba boleh tahan 1 bulan mengikut cara penggunaan kita

Kalau mana yang nak tu boleh terus whatsapp: www.wasap.my/60167174083/HerbaTokAki

Nanti akan send info produk dan testimoni pelanggan yang dah cuba Pil Resdung ABC.

*Kesan produk ini mungkin berbeza antara individu.

azhar Written by:

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *