Aku takut aku dah tak boleh jalan sebab lagi 2 bulan nak nikah

“Aku takut aku dah tak boleh jalan sebab lagi 2 bulan nak nikah.”

Kawan aku ni risau dan takut sebab lutut dia macam terkehel sikit semalam masa main futsal. Berlanggar dengan kawan sorang lagi masa berebut bola.

Aku tengok pun ngeri. Naik bengkak purple. Dah hantar hospital dan doktor operate sikit. Ok dah tapi kena rehat sekarang ni.

Dia risau la sebab lagi 2 bulan nak nikah. Kaki pulak jadi macam ni. Nasib baik sebelah saja.

Benda-benda macam ni bukan minta pun. Dah nak jadi memang ujian sikitlah. Lutut nak pakai lama ooo..

Seminggu lepas tu aku pergi melawat lagi kawan aku ni. Aku tengok lutut dia macam dah ok dan dah nak keluar wad dah pun.

Dia bagitau lutut dia dah hilang sakit dan ngilu. Boleh gerak atas bawah dah. Tunang dia berikan Jus Tigas sebotol pada dia. Satu sudu setiap kali minum dan Sehari kena dua kali minum, pada waktu pagi dan malam.  

Dia kata dalam seminggu je weh, lutut dia dah sembuh. Dia pun dah standby 2 botol Jus Tigas dalam rumah. Maklumlah orang2 atlet kan.

Aku baca dekat kotak, ia sangat sesuai untuk siapa yang Tak boleh berdiri terlalu lama, Tak boleh berjalan jauh, Susah naik dan turun tangga, Terpaksa pakai tongkat masa berjalan dan Terpaksa solat duduk diatas kerusi.

Boleh je whatsapp terus untuk dapatkan testimoni pelanggan yang dah guna, info produk dan harga promosi: www.wasap.my/60167174083/JusTigas

Boleh juga follow instagram ini untuk dapatkan pelbagai tips2 kesihatan secara percuma. : instagram.com/keajaiban.herba

Terbaik ni. Memang kena ada satu simpan dan pakai. Muda-mudalah kena jaga lutut.

*Kesan produk ini mungkin berbeza antara individu.

azhar Written by:

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *