Apa awak masak ni?! Ada yang terlalu masin, ada yang tak rasa apa!

“Apa awak masak ni?! Ada yang terlalu masin, ada yang tak rasa apa!”

Suami terus bangun dan basuh tangan. Makanan yang ada atas meja dan dalam pinggan tak habis dimakan.

“Masin? Tak rasa apa-apa? Aku rasa aku dah masak ok tadi,” kata Jamilah dalam hati sambil melihat suami yang dalam kemarahan.

Mana tak marah si suami. Penat balik kerja, masalah di office lagi. Balik rumah isteri pulak masak rasa yang bukan-bukan.

Aina. Cuba rasa mak masak ni. Sedap tak?” tanya Jamilah kepada anak beliau.

“Eeeuuuu.. Masin lah mak ayam goreng ni. Tomyam ni pulak tak rasa apa-apa,” kata Aina menunjukkan muka rasa tak sedap.

Hmmm.. Jadi balik nampaknya resdung aku ni. Dah tak boleh nak dapat rasa makanan betul-betul ni.

Hari tu bersin hari-hari, sampai hidung dan mata pun berair. Lidah pun dah tak boleh nak rasa sedap tak sedap ni.

“Awak ambil ni. Resdung awak datang balik. Itu yang buat awak tak boleh nak rasa,” kata suami yang dah reda marah.

Suami aku bagi Herba Tok Aki. Suami aku memang beli dan simpan produk macam ni dalam rumah.

Sapu Herba Tok Aki ni sehari 2 kali sapu. Pagi sekali malam sekali. Hanya sekali penggunaan je dah nampak kesan. Ambil serbuk Herba Tok Aki dengan jari kelingking lalu sapu ke dalam rongga hidung kiri dan kanan. Tunggu 3-5 minit sambil tundukkan kepala anda dan urut perlahan pangkal hidung anda sehingga keluar lendir. Bila dah keluar lendir tu nikmatnyaaaa…

Amalkan secara selang seli selama 7 hari. Selepas 7 hari boleh stop sapu herba ini. Guna bila perlu je. Resdung hilang, pernafasan semakin lancar, deria rasa semakin baik dan masakan aku pun kembali sedap. hihi,  Lidah dengan hidung ni berkait. Siapa yang resdung, dia tahu.

Kalau mana yang nak tu boleh terus whatsapp: www.wasap.my/60167174083/HerbaTokAki

Nanti akan send info produk dan testimoni pelanggan yang dah cuba Herba Tok Aki

*Kesan produk ini mungkin berbeza antara individu.

azhar Written by:

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *