Ayah Dah Boleh Buat Kerja Dekat Kebun Dah!

“Ayah dah boleh buat kerja dekat kebun dah!”

Aku terus rasa sebak bila ayah call dan bagitau dah boleh buat kerja dekat kebun.

Ayah ni memang minat berkebun lepas pencen. Minat tanam pokok pisang, ubi kayu, pokok nenas dan macam-macam.

Sejak badan rasa cepat letih dan kaki dia yang bengkak dan cepat rasa lenguh akibat kencing manis, ayah pun dah jarang masuk ke kebun. Dah hampir setengah tahun macam ni. Dia kata lagi kadang2 mata jadi kabur kalau nak memandu. Aku sangat risau dengan masalah kencing manis ayah ni semakin menjadi jadi.

Jadi selepas aku dapat panggilan dari ayah yang dia dah boleh berkebun, Aku terus tanya  apa yang ayah makan sampai kaki boleh sihat macam ni ? Ayah aku kata dia minum Triple-T  yang aku bagi 2 kotak masa aku balik kampung hari tu.

Aku cuba je bagi Triple-T ni kat ayah aku. Manalah tahu sesuai dengan penyakit degil kencing manis ayah ni. Aku tanya lagi  macam mana ayah minum Triple-T? Minum bancuh dengan air macam tu sahaja atau campur dengan supplement lain?

Bukan apa aku tanya, aku takut ayah aku lupa tentang cara penggunaan Triple-T. Dan aku dah bagitahu hari tu yang Triple-T ni jangan diminum bersama dengan supplement lain melainkan ubat hospital dari doktor. Cuma kena jarakkan setengah jam sahaja.

Ayah kata dia amalkan ambil 2 uncang sehari. Masak atas api atau rendam guna air betul2 didih. Tutup atasnya dan jangan bagi wap keluar. Biarkan sehingga betul2 sejuk atau suam baru diminum. Biarkan teh direndam lama. untuk permulaan air sebanyak 2000 ml @ 2 liter diperlukan. Minum setiap masa dan boleh juga gantikan sebagai air masak. Ayah kata lagi yang dia banyakkan minum air.  

Bagus ayah aku masih ingat lai. Ayah kata ramai yang tak tahu kelebihan Triple-T ni apa.

Jadi aku kongsikan sikit manfaat minum Triple-T. Kelebihan Triple-T adalah ianya menggunakan 100% herba semulajadi hasil kajian 7 tahun oleh team Dr Azlan. Kandungan aktif dalam Triple-T ni adalah daun teh hijau, misai kucing dan mas cotek. Berikut adalah kelebihan daun2 ni .

  • DAUN FICUS (mas cotek) – Membantu melindungi hati serta menghasilkan sel-sel organ dalam yang lebih sihat. Membantu mengawal gula dan tekanan darah secara efektif.
  • DAUN STAMINEUS (misai kucing) – Membantu mencuci & mengeluarkan toksin dalam badan serta melawaskan pembuangan air kecil. Badan rasa ringan, perkumbuhan badan berjalan dengan lancar.
  • DAUN TEH HIJAU – Menukarkan karbohidrat kepada gula. Sumber antioksidan  terbaik untuk meningkatkan metabolism badan. Rasa kurang stress, tenang, stabilkan tekanan darah, jantung berdegup sihat serta mengurangkan kolestrol jahat.

Triple-T ni juga boleh bantu masalah darah tinggi, buah pinggang, kencing manis, kolestrol, hati dan sakit2 badan. Kencing tak lawas dan bengkak air dalam badan akibat masalah buah pinggang juga boleh diatasi dengan minum Triple-T ni.

Mana yang nak selesaikan masalah pada diri dengan Triple-T ni boleh whatsapp terus di nombor wasap ini : www.wasap.my/60167174083/TripleT

Sebab apa? Triple-t sudah lulus KKM dan nombor KKM ialah MAL16120041TC, dan Dijamin 100% dari herba tempatan, kebersihan terjamin, ready stock dan percuma postage dan ada dapat free gift sekali tau.

*Kesan produk ini mungkin berbeza antara individu.

azhar Written by:

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *