Ayah ni lambat la jalan. Cepat la sikit! Dah lambat ni!

“Ayah ni lambat la jalan. Cepat la sikit! Dah lambat ni!”

Aku hari tu buka booth dekat Maha di Serdang. Masa aku berdiri bagi flyers dekat orang yang lalu lalang aku dengar anak dia ni macam marah ayah dia jalan slow.

Nada mungkin tinggi sebab ramai orang dan bising dalam suasana tu.

Tersentap pulak aku bila aku dengar anak cakap macam tu dekat ayah. Aku pulak yang jadi marah.

Aku terus pegang pakcik tu dan aku suruh dia duduk dan aku panggil akak tu tadi dengan anak dia. Aku tengok akak tu dah buat muka.

Aku kata tunggu sekejap. Ayah akak penat berjalan ni. Akak pergi berjalan dulu beli barang, pusing-pusing dekat sini, biar ayah akak rehat dekat sini saya jaga.

Akak tu pun ok dan gerak. Dia pun pesan dekat ayah dia yang dia akan datang balik dalam 1-2 jam lagi.

Pakcik tu bagitau aku yang dia penat dan tak larat nak berjalan tapi nak datang juga sini tengok apa yang ada. Tetiba dia rasa lutut dia sakit sangat. Tu yang slow saja jalan.

Aku pun berilah minum Jus Tigas yang aku jual dekat booth ni. Aku beri satu sudu Jus Tiga kepadanya dan segelas air. Aku tahu pakcik ni mesti dahaga bila jalan pusing2 kat maha ni.

Kemudian, aku suruh pakcik tu rileks di booth aku sambil tunggu anak dia. Dia kata jus tigas ni sedap dan tak pahit. Selalunya kalau dia makan ubat2 supplement bu pahit. Aku beritahulah yang Jus Tigas ni bagus untuk sakit2 lutut dan sendi.

Kalau macam masalah pakcik yang tak tahan jalan lama2 ni pun dah takde masalah untuk Jus Tigas ni bantu. Jus Tigas ni Sangat sesuai untuk siapa yang Tak boleh berjalan jauh, Susah naik dan turun tangga, Terpaksa pakai tongkat masa berjalan dan Terpaksa solat duduk diatas kerusi.

Dah dekat 1 jam akak tu datang jemput ayah dia nak balik. Akak tu datang booth aku dan tengok flyers yang ada kat booth aku sebagai tanda terima kasih sebab jaga ayah dia semasa dia takde.

Aku ringkaskan yang aku jual Jus Tigas sesuai untuk masalah lutut macam ayah dia. Aku dah bagi satu sudu Jus Tigas kepada ayahnya tadi dan ayahnya suka dengan rasa Jus Tigas ni dan cuba nak ikhtiar.

Akak tu terus beli 3 botol sebab ada promosi kalau beli lebih 2 botol. Untuk ayahnya supaya lutut jadi lebih baik.

Korang boleh je whatsapp saya terus untuk dapatkan testimoni pelanggan yang dah guna, info produk dan harga promosi: www.wasap.my/60167174083/JusTigas

Boleh juga follow instagram ini untuk dapatkan pelbagai tips2 kesihatan secara percuma. : instagram.com/keajaiban.herba

*Kesan produk ini mungkin berbeza antara individu.

azhar Written by:

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *