Mak minta maaf kalau mak menyusahkan korang tolak dan angkat mak sana sini.

“Mak minta maaf kalau mak menyusahkan korang tolak dan angkat mak sana sini.”

Kami anak-anak mak tak pernah rasa macam tu.

Mak tak pernah menyusahkan kami 4 beradik. Kami yang tak jaga mak dengan betul dan biarkan mak kerja kuat sejak ayah tak ada ni.

Mak hari tu jatuh tangga depan rumah masa nak keluar pergi berniaga kuih. Tak tahu macam mana boleh jatuh, lutut pulak kena bucu tangga.

Syukur tak patah tapi lutut mak sakit sangat sampai tak boleh nak berjalan macam sebelum ni. Itu yang sementara ni belikan mak kerusi roda.

Sementara mak duduk atas kerusi roda di depan tv, aku berikan minuman Jus Tigas.

Aku cuba ikhtiar. Harap tak sampai la mak nak kena bedah ke apa lutut tu. Mak ni ajak pergi hospital pun tak nak, apatah lagi kalau nak bedah.

Aku sapu dekat lutut mak hari-hari hampir 1 minggu, mak bagitau kaki dia tak rasa kebas dan dan lutut tak rasa ngilu.

Lutut kaki mak dah boleh angkat sikit dah berbanding sebelum ni. Bengkak dekat lutut pun dah makin kurang.

Hampir dua minggu mak minum,, mak dah boleh berdiri dan berjalan sikit-sikit. Alhamdulillah.

Jus Tigas  ni memang berkesan. Sangat sesuai untuk siapa yang Tak boleh berdiri terlalu lama, Tak boleh berjalan jauh, Susah naik dan turun tangga, Terpaksa pakai tongkat masa berjalan dan Terpaksa solat duduk diatas kerusi.

Boleh whatsapp terus nombor ni untuk dapatkan testimoni pelanggan yang dah guna, info produk dan harga promosi: www.wasap.my/60167174083/JusTigas

Boleh juga follow instagram ini untuk dapatkan pelbagai tips2 kesihatan secara percuma. : instagram.com/keajaiban.herba

Hargailah ibubapa kita selagi mereka masih ada.

*Kesan produk ini mungkin berbeza antara individu.

azhar Written by:

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *