Satu Kedai Kopi Pelik Pak Kamal Berbasikal

Satu kedai kopi ketawakan Pak Kamal bila melihat Pak Kamal keluar berbasikal setiap waktu subuh dan lewat petang bagaikan menyertai Le Tour De Langkawi.

Pak Kamal tak perasan sebab kayuh terlalu laju bagaikan dikejar malaikat maut apa bila ditegur dan diketawakan orang.

“Eh, korang tak perasan ke? Pak Kamal kan dah lama kita tak nampak sebelum ni dekat 2 bulan lebih juga. Tapi kenapa tetiba kuat pula kayuh basikal? Kalau tak, nak berjalan 100 meter pun tercungap,” Majid Askar mula bertanya kehairanan.

“Ha ah la.. Baru aku perasan. Mesti Pak Kamal ada buat sesuatu ni. Patut lama menghilang. Mustahil tetiba lincah macam Lin Chong Wei. Aku rasa dia bela saka,” kata Pak Kamal.

Pak Kamal ni dulu cergas. Entah kenapa tetiba lepas balik dari dusun durian, kaki Pak Kamal susah nak bergerak cergas macam dulu. Mungkin terlalu lama buat kerja.

Itu yang terlantar lama dekat rumah tak bergerak kemana-mana.

Pak Kamal oiii.. Nak join Le Tour De Langkawi ke maghrib-maghrib ni?” tanya Majid Askar.

“Tak lah aku nak ke masjid ni,” kata Pak Kamal.

Pak Kamal hilang lama dekat sebulan dua ni. Kami semua tak pernah nampak. Sekarang baru muncul. Pergi nikah kat siam ke?” kata-kata Majid Askar disambut hilai tawa kawan-kawan lain.

Ceh. Tak lah. Kaki dengan lutut aku ni sakit hari tu lepas balik dari dusun. Itu yang tak kemana. Sekarang dah ok lepas aku minum Jus Tigas. Baru seminggu aku minum.

Jus Tigas ni memang berkesan. Sangat sesuai untuk siapa yang Tak boleh berdiri terlalu lama, Tak boleh berjalan jauh, Susah naik dan turun tangga, Terpaksa pakai tongkat masa berjalan dan Terpaksa solat duduk diatas kerusi.

“Aku sekarang dah siap boleh kayuh basikal lagi. Nak tengok aku wheelie tak?” Gurau Pak Kamal

Boleh whatsapp terus nombor ni untuk dapatkan testimoni pelanggan yang dah guna, info produk dan harga promosi: www.wasap.my/60167174083/JusTigas

Boleh juga follow instagram ini untuk dapatkan pelbagai tips2 kesihatan secara percuma. : instagram.com/keajaiban.herba

Apa guna kaki dan lutut sihat tapi berjemaah dikedai kopi setiap hari. Ok lah. Dah lewat nak ke masjid ni.

“Jilake Pak Kamal. Terasa aku,” kata Majid Askar sambil mengalir air mata

azhar Written by:

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *